جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

بهترین منابع یادگیری زبان سرسخت ژاپنی کدامند؟

بهترین سایت آموزش های رایگان زبان ژاپنی از مبتدی تا پیشرفته

۱۰۱ بازديد
۰ ۰

بهترین منابع یادگیری زبان سرسخت ژاپنی کدامند؟

منابعی که برای آموزش زبان ژاپنی وجود دارند به شما کمک می‌کنند با معلم یا به صورت خودآموز، این زبان را سریع‌تر یاد بگیرید. منابعی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم جزو کاربردی‌ترین و بهرین منابع آموزش زبان ژاپنی هستند.

یادگیری ژاپنی به روش پیمزلر یا چرب زبان

پیمزلر یک روش یادگیری زبان براساس سیستم شنیداری است. شما می‌توانید با تهیه سری آموزشی پیمزلر و گوش دادن به فایل‌های صوتی آن، زبان ژاپنی خود را تقویت کنید. منبع پیمزلر ژاپنی یک سری ۹۰ تایی از فایل‌های صوتی ۳۰ دقیقه‌ای‌ست که امکان یادگیری زبان ژاپنی را با گوش دادن فراهم کرده‌است. منابع پیمزلر به شما کمک می‌کنند به مرور جمله‌های ژاپنی بسازید، کلمات جدید یاد بگیرید و آموخته‌های خود را با تکرار در ذهن تثبیت کنید.

Rosetta stone: یادگیری زبان ژاپنی به صورت خودآموز

Rosetta stone یکی از بهترین منابع یادگیری زبان‌های خارجی است. شما می‌توانید با تهیه نسخه رزتا استون زبان ژاپنی، نرم‌افزار آن را بر روی سیستم نصب کرده و با درس‌های گام‌به‌گام، زبان ژاپنی خود را تقویت کنید. تمرین‌های این منبع به‌صورت ترکیبی‌ست و شما می‌توانید همراه با دیدن تصاویر و شنیدن تلفظ آن‌ها، به‌مرور کلمات ژاپنی را یاد بگیرید. در این نرم‌افزار بخشی به صورت آزمون نیز وجود دارد که برای محک زدن آموخته‌های شما طراحی شده‌‌است.


آموزش زبان ژاپنی با کتاب Hugo Japanese in 3 Months

کتاب آموزش زبان ژاپنی Hugo Japanese in 3 Months یکی از بهترین کتاب‌های موجود برای آموزش زبان ژاپنی است. درس‌های این کتاب سطح‌بندی شده‌است و درس‌های آن برای افراد مبتدی تا پیشرفته کاربرد دارد. با استفاده از این کتاب می‌توانید کلمات، تلفظ ‌ها و گرامر زبان ژاپنی را یاد بگیرید. تمرین های موجود در ۲۰ درس این کتاب به شما کمک می‌‌کنند آموخته‌های خود را به‌مرور در ذهن تثبیت کنید. این کتاب هم برای یادگیری خودآموز و هم یادگیری با معلم مناسب است.

 

تجربه شما از یادگیری زبان ژاپنی چیست؟

در این مقاله سعی کردیم بهترین راه های آموزش زبان ژاپنی را به شما توضیح داده و در ادامه روش‌های گام‌به‌گام یادگیری این زبان شیرین را به‌صورت کامل شرح دهیم. بعد از آن به سراغ راه‌های مکمل تقویت زبان ژاپنی مانند تماشای انیمه، گوش دادن به اخبار و موسیقی و استفاده از اپلیکیشن‌های کاربردی رفتیم و در انتها بهترین منابع آموزش زبان ژاپنی را معرفی کردیم. حالا نوبت شماست تا تجربیات خودتان را در راه یادگیری ژاپنی با ما و خوانندگان جنگل در میان بگذارید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.