پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

روش‌های یادگیری زبان ژاپنی با 5 روش آسان و معجزه آسا

بهترین سایت آموزش های رایگان زبان ژاپنی از مبتدی تا پیشرفته

۱۰۴ بازديد
۰ ۰
افرادی که سعی دارند زبان را تنها با چند کتاب یاد بگیرند هیچگاه نمی‌توانند تبدیل به یک فرد حرفه‌ای شوند. برای یادگیری زبان، هر زبانی که باشد، باید خودمان را در محیط قرار دهیم. در ادامه به شما روش‌هایی را معرفی می‌کنیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید در دنیای زبان ژاپنی غرق شوید:
۱- استفاده از اپلیکیشن‌های آموزش زبان ژاپنی
اپلیکیشن‌ها یکی از بهترین ابزارهای یادگیری زبان هستند. برای یادگیری زبان ژاپنی نیز می‌توانید از اپلیکیشن‌های معتبر جهانی استفاده کنید.
Duolingo: یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان ژاپنی Duolingo است.دولینگو جزو کامل‌ترین اپلیکیشن‌های یادگیری زبان محسوب می‌شود و برای یادگیری زبان‌های دیگر دنیا نیز می‌توانید از آن استفاده کنید. با استفاده از تکنیک‌های ساده‌ی‌ این اپلیکیشن می‌توانید نکات مهم گرامری و واژگان زبان ژاپنی را یاد بگیرید.
Memrise: ممرایز نیز جزو بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان ژاپنی است. با استفاده از تمرین‌های این اپلیکیشن می‌توانید کلمات ژاپنی را با تصاویر یاد بگیرید. اصول این اپلیکیشن بر تکرار است. به همین دلیل با تمرین‌های این برنامه، آنقدر کلمات ژاپنی را تکرار می‌کنید که محال است فراموش‌شان کنید.

Lingo Deer: این اپلیکیشن شما را با گرامر زبان ژاپنی آشنا کرده و با تمرین‌های متعدد، یادگیری زبان ژاپنی را به کاری شیرین تبدیل می‌کند. با استفاده از فایل‌های صوتی این اپلیکیشن می‌توانید تلفظ‌های صحیح واژگان را نیز بیاموزید.
۲- موسیقی، معجزه‌ای در یادگیری زبان ژاپنی
یکی از بهترین ابزارهای یادگیری زبان، موسیقی است. حتی زبان ژاپنی را نیز می‌توانید با آهنگ‌هایی که دوست دارید، یاد بگیرید. بهتر است این تمرین را به‌عنوان یک تمرین فرعی انتخاب کنید و هر روز حتی در حد چند دقیقه، به یک آهنگ ژاپنی گوش دهید. این کار به مرور گوش و دایره واژگانی شما را تقویت می‌کند.
۳- انیمه‌های ژاپنی، لذتی وصف‌ناپذیر در کنار آموزش
یکی از بهترین راه‌های تقویت و یادگیری زبان ژاپنی، تماشای انیمه است. تا دلتان بخواهد انیمه‌های جذاب وجود دارند که در کنار لذت بردن، شما را به دنیای زبان شیرین ژاپنی می‌برند. شما می‌توانید براساس سلیقه خودتان به سراغ تماشای آن‌ها بروید. بهتر است در ابتدا به سراغ انیمه‌های ساده‌تری مانند Sword Art Online، Attack on Titans و One Punch Man بروید. البته سطح زبان هرکدام از این انیمه‌ها متفاوت است. در ابتدا می‌توانید انیمه‌ها را با زیرنویس ببینید و به مرور زیرنویس را حذف کنید. یک دفترچه و خودکار همراه خودتان داشته باشید و هر کلمه جدیدی دیدید، آن را یادداشت کرده و سپس در دیکشنری چک کنید. برای پیدا کردن بهترین انیمه‌هایی که به تقویت زبان شما کمک می‌کنند در گوگل عبارت top 10 anime to learn japanese یا how to learn japanese with anime را سرچ کنید و از منابع موجود کمک بگیرید.
۴- با بومیان ژاپنی صحبت کنید
به لطف شبکه‌های اجتماعی گسترده، می‌توانید دوستان ژاپنی‌زبان زیادی پیدا کرده و با آن‌ها شروع به صحبت کنید. در ابتدای صحبت شما می‌توانید از مکالمات ساده‌ای مانند احوالپرسی، پرسش درباره رنگ و غذای مورد علاقه شروع کنید و سپس به سراغ مکالمات پیشرفته‌تر بروید.
۵- اخبار ژاپنی گوش کنید
وقتی کمی در گفت‌وگو به زبان ژاپنی حرفه‌ای شدید، راه‌های دیگری مانند شنیدن اخبار ژاپنی را نیز امتحان کنید. یکی از مزیت‌هایی که اخباردارد این است که شما را با اصطلاحات و کلمات دنیای روزمره آن منطقه آشنا می‌کند. البته گوینده‌های خبر معمولا کمی سریع صحبت می‌کنند، به همین منظور می‌توانید اخبار را ضبط کرده و مجددا آن را تماشا کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.