سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

آیا یادگیری زبان ژاپنی سخت است

بهترین سایت آموزش های رایگان زبان ژاپنی از مبتدی تا پیشرفته

۱۰۱ بازديد
۰ ۰

آیا یادگیری زبان ژاپنی سخت است
یادگیری زبان غیرمادری یکی از فعالیت‌های جذابی‌ست که نیاز به برنامه‌ریزی و تمرین فراوان دارد. تصویری که توسط برخی از روش‌های بازاریابی در حوزه یادگیری زبان، ذهن زبان‌آموزان را فراگرفته‌است، تصویری غیرواقعی است. بسیاری از متقاضیان یادگیری زبان انتظار دارند ره صد ساله را یک‌شب‌ه بروند و به نتیجه مطوبی برسند. اما وقتی در عمل قرار می‌گیرند، متوجه می‌شوند باید زمان و انرژی زیادی را صرف کنند تا به یک زبان خارجی مسلط شوند. یادگیری زبان ژاپنی که درواقع به‌عنوان یکی از سخت‌ترین زبان‌های دنیا شناخته شده‌است نیز از این قانون مستثنی نیست. ما در این مقاله می‌خواهیم به‌صورت خلاصه به شما بگوییم چگونه می‌شود با دیدی واقع‌گرایانه، به‌سراغ یادگیری زبان ژاپنی بروید و از آموزش این زبان لذت ببرید. در ادامه همراه انتشارات جنگل باشید.

یادگیری زبان ژاپنی چقدر سخت است؟

اگر جایی به تیترهایی مانند یادگیری زبان ژاپنی در کمتر از یک ماه برخوردید، بدانید دارید گول روش‌های بازاریابی برخی از سایت‌های آموزشی را می‌خورید. یادگیری زبان، هر زبانی که باشد، یک راه مستمر است و نیاز به صرف وقت و انرژی دارد. اگر زبان‌ها را به دو دسته آسان‌ترین زبان دنیا برای فارسی‌زبانان و سخت‌ترین زبان دنیا برای فارسی‌زبان‌ها تقسیم کنیم، زبان‌های چینی و ژاپنی جزو سخت‌ترین زبان‌ها محسوب می‌شوند. البته مقصودمان از گفتن این جمله دلسرد کردن شما نیست. یادگیری زبان‌های سخت دنیا مسئله غیرممکنی نیست، اتفاقا برعکس؛ شما با دانستن اینکه قرار است چه زبانی یاد بگیرید، می‌توانید متناسب با سختی آن تلاش کنید و به نتیجه دل‌خواه‌تان برسید.

آیا زبان ژاپنی سخت است

اما اگر شناختی از زبان ژاپنی ندارید و حتی الفبای زبان ژاپنی نیز برایتان نا آشناست بهتر است به نکات زیر پیرامون زبان ژاپنی توجه کنید و زبان ژاپنی را بهتر بشناسید:

  • زبان ژاپنی زبان رسمی ژاپن است و بیش از ۱۲۸ میلیون نفر در این کشور به زبان ژاپنی صحبت می کنند: هم چنین حدود ۲٫۵ میلوین ژاپنی نیز در کشور های دیگر جهان همچون برزیل ، آمریکا و… زندگی می کنند.
  • یادگیری زبان ژاپنی از بسیاری از زبان های دیگر آسان تر است: اگر یادگیری الفبا ( کاراکتر های) که برای نوشتن در زبان ژاپنی استفاده می شود را کنار بگذاریم ، این زبان زبان نسبتا راحتی برای آموزش است.
  • زبان ژاپنی با زبان کره ای بسیار شباهت دارد و به همین خاطر کلاس زبان ژاپنی می تواند به یادگیری زبان کره ای هم کمک کند.
  • زبان ژاپنی همانند زبان فارسی و زبان انگلیسی دارای اسم های با جنسیت های متفاوت نیست.  به همین دلیل یادگیری زبان ژاپنی می تواند بسیار آسان باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.