پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

معرفی نرم افزارهای آموزشی زبان ژاپنی

بهترین سایت آموزش های رایگان زبان ژاپنی از مبتدی تا پیشرفته

۱۲۳ بازديد
۰ ۰
Libreta-japonés

۳ بسته نرم افزاری جدید یادگیری زبان ژاپنی بصورت خودآموز (اصولی و سریع)

 

در این پست ۳تا از بهترین و جدیدترین نرم افزارهای اموزش زبان ژاپنی بصورت خودآموز را به شما معرفی می کنیم. اینکه کدام یک از این مجموعه سی دی یا دی وی دی ها از همه بهتر است بستگی به هدف شما دارد. اینکه برای سفر این زبان را نیاز دارید، برای کار یا برای دانشگاه یا زندگی؟

 

 

۱-  آموزش ژاپنی نصرت در ۹۰ روز



ژاپنی-نصرت-۵۷۰x416

آموزش زبان ژاپنی نصرت یکی از معروف ترین مجموعه هایی است که جهت آموزش کامل زبان ژاپنی برای شما عزیزان فراهم گردیده است و بر روی تمامی مهارت های زبان ژاپنی شامل گویش، تلفظ و مکالمات تاثیر بسزایی دارد. این مجموعه برگرفته از جدیدترین متد آموزشی روز دنیاست. با این مجموعه شما می توانید در هر مکان و موقعیتی که هستید مکالمه ژاپنی خود را تقویت کنید زیرا این بسته قابل اجرا بر روی کامپیوتر، موبایل و دی وی دی پلیر (DVD Player) و MP3 می باشد. مجموعه ای که در این سایت برای شما فراهم کرده ایم، آخرین و کامل ترین نسخه ژاپنی نصرت است که دارای ۹۰ درس و همراه با آموزش مکالمات صوتی زبان ژاپنی نصرت است. این مجموعه دارای فایل MP3 است که از بارزترین مشخصه های این مجموعه کیفیت صدای عالی آن می باشد.



۲- نرم افزار رزتا استون آموزش زبان ژاپنی

رزتا-ژاپنی

رزتا استون را به خانه ببرید ! این نرم افزار استادی است هوشمند و قدرتمند که با صرف هزینه ای اندک همیشه همراه شما خواهد بود و زبان ژاپنی را برای شما شیرین و جذاب آموزش میدهد.

رزتا استون نرم‌ افزاری قدرتمند و تعاملی برای آموزش زبان با استفاده از تصویر، صدا و ویدیو و بهترین و ساده‌ترین راه حل برای یادگیری یک زبان دوم و بخشهای مختلف آن نظیر خواندن، نوشتن، مکالمه، تلفظ و گرامر می‌‌باشد.
شیوه آموزشی در رزتا استون بر این اصل ساده که یادگیری زبان باید آسان، موثر، سرگرم کننده و کاربر محور باشد، استوار است. در واقع این شیوه آموزشی از طریق ایجاد وابستگی کلمات و عبارات با تصاویر از طریق مثال‌هایی که در زندگی واقعی و روزمره با آن روبرو می‌‌شویم، مشابه یادگیری زبان مادری به صورت طبیعی و بدون ارائه ترجمه و شرح گرامر یا دستورات گیج کننده است. این مجموعه آموزشی به شکلی طراحی شده است که زبان‌آموز به سادگی و به صورت ناخودآگاه معنی و مفهوم کلمات و عبارات را درک کرده و آموخته‌های موجود ملکه ذهن او می‌‌شود.



۳-  نرم افزار آموزش زبان ژاپنی تل می مور

نرم افزار تل می مور که مانند خود چشم بادامی های ژاپنی باهوش میباشد شما را مانند یک استاد در خانه و یا محل کار خود از مبتدی تا پیشرفته آموزش خواهد داد. این نرم افزار قدرتمند وبسیار کاربردی است.

این نرم افزار فوق العاده با هوش مصنوعی بالایش، درست همانند یک معلــم خانگی فوق هوشمند وخستگی ناپذیر، تمامی ارکان مورد نیاز برای آموزش زبان ژاپنــی و تمامی مهارت های لازم یادگیـری هر زبان را همچون خواندن، نگارش، قدرت شنیدار، گفتار، دایره لغـات و گرامر و حتی فرهنگ مورد نیاز یادگیری کشورهای سخن گوینده آن زبان را به تمرین و تکرار وا می دارد و دارای سطوح مختلفی از مبتدی تا پیشرفته می باشد که برای تمامی افراد در پکیج های مختلفی از سوی کمپانی سازنده عرضه شده است.



۴- اپلیکیشن های موبایل

متاسفانه اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان ژاپنی در سطح جهانی و ایران بسیار کم و یا خیلی ضعیف هستند. پیشنهاد می کنیم وقت تان را روی این اپلیکیشن ها هدر ندهید. از سه بسته آموزشی بالا استفاده کنید. هر چند اپلیکیشن Duolingo را برای یادگیری تا حدودی پیشنهاد  می کنیم:

اپ روسی

 

خروجی گرفتن از پریمیر (و آشنایی با تنظیمات)

اکسپورت پریمیر پرو

در این آموزش، مراحل صحیح خروجی گرفتن یا اکسپورت (export) ویدئو در نرم افزار ادوب پریمیر پرو (Adobe Premiere Pro) را توضیح خواهیم داد.

برای هر کسی که تا به حال روی پروژه های کوچک یا بزرگ ویدئویی کار کرده است، همیشه بزرگترین هیجان (و شاید بزرگترین وحشت) آخرین لحظات قبل از فشار دادن گزینه “export” است. فرآیند خروجی گرفتن بسته به اندازه پروژه، حجم فایل و توانایی پردازش سیستم می تواند از چند دقیقه تا چند ساعت طول بکشد، این مدت زمان می تواند آزار دهنده باشد!

با این وجود برای افراد تازه کاری که قبلاً این کار را انجام نداده اند، پیدا کردن یک روش مناسب برای خروجی گرفتن در پریمیر می تواند سخت باشد. در این آموزش موارد مرتبط با نحوه خروجی گرفتن و همچنین نکاتی برای بهترین راه های خروجی گرفتن در پریمیر را بررسی خواهیم کرد.

ادامه مطلب اینجاست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.